Benieuwd wat er allemaal te doen is? Lees het hier!

Doorlopend gratis toegang!

Lunapark

Voor de kleintjes een scoutesk Lunapark! Verdien punten met eendjes vissen, schietkraam, kaasspel, sjoelbak, blikken gooien,… en koop met je punten mooie prijzen in het prijzenkot!

Volkskaffee

Geniet op ons gezellig terras van een drankje en ontdek onze jaarlijkse selectie van 25 bekende en minder bekende bieren.

Probeer zeker ook eens onze verfrissende biercocktail of exclusief te verkrijgen Stevige Linker!

Tombola

Waag je kans en ga met een leuke prijs naar huis!

Snacks

Toch nog een hongerke en ‘t restaurant is al toe? In de snacktent koop je een frietje, een hamburger, saté, curryworst en chicken nuggets!

Scouttecup

Een vijfkamp van proeven waarin jij en je team de scouts in jullie bovenhalen. Gratis inschrijving met een team van 5 pers via scouttecup@gmail.com

Ijsjes

Kom van onze verfrissende ijsjes eten. Cornetto’s, magnums, buma, raket en meer! Te bestellen aan de kassa.

Mosselen!
Scoutsbootje (koninginnehapje)
Ballekes in tomatensaus
Zomerse koude schotel
Vegan balletjes in tomatensaus
… met brood of frietjes
… ook kinderporties
En voor daarna, zelfgemaakte desserts
en lekker ijs, koffie en taart!